قالیشویی رشید تهرانپارس

سرویس خدمات شستشو در تهرانپارس بطور گسترده وجود دارد. قالیشویی در تهرانپارس با نیروهای زبده و متخصص یکی از شعبه های قالیشویی رشید تهرانپارس می باشد.
ما در این مقاله سعی میکنیم یک راهکار خوب برای لکه فرش شما با جمع آوری اطلاعات از شعبه قالیشویی در تهرانپارس ارائه میدهیم

لاک الکل به سطح خانه ها رنگ و درخشش می بخشد. از آنجا که این ماده برای لکه دار کردن دائمی هر ماده ای که با آن تماس می گیرد طراحی شده است ، از بین بردن لاک از مناطقی که مورد نظر نیست می تواند یک چالش باشد. این امر به ویژه هنگامی اتفاق می افتد که لکه روی فرش می افتد ، زیرا همه نخ های فرش رنگین نیستند. حلالهایی که ممکن است لاک را به طور موثر پاک کنند همچنین ممکن است رنگ را از روی فرش خارج کنند. همیشه قبل از استفاده عمومی تر ، یک روش درمانی را در یک منطقه نامحسوس آزمایش کنید ، در غیر این صورت خطر خراب شدن فرش خود را دارید.

قالیشویی خوب در محدوده تهرانپارس باعث شده است همشهریان عزیز تهران واقع در منطقه تهرانپارس از بابت قالیشویی خیالشان راحت باشد چرا که قالیشویی رشید تهرانپارس نیز در این منطقه شعبه دارد.

ما در این قالیشویی شعبه تهرانپارس یک مقاله برایتان آماده کردیم تا لکه ها را از قالی خود پاک کنید:

مرحله 1

ناحیه لکه دار را با لبه یک قاشق بزرگ یا قسمت بی رمق چاقوی کره ای خراش دهید. لبه ظرف را به آرامی در برابر چرت فرش بمالید ، تا حد ممکن لاک را شل و از بین ببرید.

مرحله 2

یک حوله کاغذی را به چهار چهارم بریزید. مرکز حوله تا شده را با الکل ایزوپروپیل یا مایع تمیز کننده خشک خیس کنید.

مرحله 3

حوله را روی لکه قرار داده و اجازه دهید پنج تا 10 دقیقه استراحت کند. این به حلال زمان می دهد تا لاک حل شود. سپس ، مواد مرطوب را به طور مکرر بر روی فرش فشار دهید ، لکه را لکه بزنید. از لبه های خارجی نشت به سمت مرکز کار کنید. فرش را مالش ندهید ، زیرا این امر باعث گسترش لکه می شود.

مرحله 4

یک اسفنج را در آب گرم فرو کنید. اسفنج را کمی بپیچید تا مایعات اضافی آن گرفته شود. اسفنج را به آرامی بر روی محل لکه دار فشار دهید. آب موجود در الیاف بدون آنکه اجازه دهد مساجد به بالشتک زیر برسد ، حلال را شستشو می دهد. با یک دستمال کاغذی تمیز محل را خشک کنید. در صورت باقی ماندن لاک الکل ، حلال را مجدداً بمالید یا به مرحله بعدی بروید.

مرحله 5

قاشق چایخوری را ترکیب کنید. مواد شوینده ظرفشویی ملایم و 1 فنجان آب گرم. محلول صابون را به آرامی هم بزنید. با استفاده از اسفنج مرطوب ، آب صابون را روی هر قسمت از تغییر رنگ باقی بگذارید. پنج دقیقه صبر کنید و رطوبت اضافی را با حوله های کاغذی خشک پاک کنید. فرش را با آب خنک بشویید تا باقی مانده صابون از بین برود. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید.

مرحله 6

پس از از بین بردن لکه ، ناحیه تحت درمان را با چندین لایه حوله کاغذی بپوشانید. یک چیز سنگین را بالای حوله ها قرار دهید ، آنها را به الیاف فرش فشار دهید تا مایعات باقی مانده را جذب کند. حوله ها را تا 24 ساعت در جای خود بگذارید. سپس حوله ها را برداشته و فرش را به صورت عادی وکیوم کنید

پیام بگذارید