قالیشویی رشید تهرانپارس

شعبه دیگری که قالیشویی رشید تهرانپارس در منطقه رسالت دارد، این قالیشویی در رسالت دارای شعبه فعالی می باشد. پرسنل محترم در این شعبه یک مقاله مفید در مورد ریشه بافی برای شما آماده کرده اند

ریشه بافی باعث می شود فرش های شما مستحک تر شود یعنی وقتی ریشه سالم باشد فرش بافت خود را از دست نمیدهد و تمام تار و پود فرش ماندگار خواهد بود. امیدواریم با این مقاله بتوانید فرش های خود را بسیار محکم و ماندگار کنید.

قالیشویی در رسالت یکی از شعبه های فعال قالیشویی رشید تهرانپارس می باشد. در زمانی که شما در محدوده رسالت احتیاج به شستشوی فرش دارید میتوانید با این شعبه در تماس باشید.

مواد برای ریشه فرش

  • نخ
  • سوزن نخ
  • قیچی
  • هر فرش 

نحوه سفارشی سازی یک فرش ساده با گلدوزی

1. با ترسیم نقشه خود روی یک تکه کاغذ شروع به کار کنید تا به تجسم فاصله ، شکل ها و … کمک کند. ما با یک الگوی خطی ساده سعی کردیم مدرن و تمیز بمانیم.

2. سپس نخ را از طریق یک سوزن کاموا نخ کنید و بخیه زدن را شروع کنید (از پشت شروع کنید و از پشت به پایان برسید – یک گره مضاعف در شروع و پایان ایجاد کنید). ما برای این پروژه از دو نوع تکنیک گلدوزی استفاده کردیم. اولی کوک ساتن است (که یک سری بخیه مستقیم در کنار یکدیگر است) و دومی کوک در حال اجرا متناوب است (که یک سری خط تیره متصل است و مانند آجرهای ردیف به پایین جایگزین می شود).

3. پس از اتمام طرح اول (با گره مضاعف در پشت) مقدار اضافی را مرتب کنید. و دوباره روند را با شکل بعدی ، خط و غیره شروع کنید.

4- ما به پایان رساندن کل طرح گلدوزی و سپس نگاهی کلی به آن برای تعیین اینکه چه مناطقی هنوز به الگوی بیشتر / پر کردن / ضخامت اضافی روی خطوط و غیره احتیاج دارند ، مفید واقع شد!

البته که اینکار بسیار دشوار است و نگاهی ریزبین را میطلبد، پس به نظر ما بهتر است فرش های خود را به متخصصین بسپارید تا با تجربه خود بتوانند فرش شما را با نگاهی ریزبین و با مواد لازم به روز اول خود بازگردانند و باعث می شود بتوانند ریشه فرش را محکم کشیده تا دیگر نیازی به ریشه بافی مجدد داشته باشد.

پیام بگذارید